Fallout 4 unofficial patch

Fallout 4 unofficial patch

Читайте также:

комментариев 6

  1. Eugene:

    Unofficial Fallout 4 Patch / Неофициальный патч для Fallout 4
    Exotic (ЛС/PM)
    Все файлы Exotic
    Автор: Arthmoor
    Автор перевода: Exotic
    Язык: Русский
    Версия: 1.0.6
    Распространение: Ни при каких условиях
    Обсуждение Fallout 4 на форуме игры.
    Добавлено: 04 Ноября 2016 в 16:10
    | Отредактировано:
    Просмотров: 31937 | Загрузок: 5352 | Комментарии: 54
    Понравилось: 91 пользователям
    Описание:
    Требуется версия Fallout 4 1.7.9.0 или выше.
    Сборник багфиксов для Fallout 4. Цель Unofficial Fallout 4 Patch (или UFO4P) – исправление всех до единого багов Fallout 4 с максимально простой установкой.
    Особенности:
    Сотни багов – геймплейных, квестовых, касающихся персонажей, объектов, предметов и расположения вещей – исправлено
    Создано авторами неофициальных патчей для Oblivion и Skyrim
    Нет опасных изменений (типа удаления важных объектов)
    Создан с расчетом быть максимально совместимым с модификациями
    Полное описание изменений (на английском) можно прочесть тут.
    Если вы встретили баг в Fallout 4, отпишитесь о нем команде проекта, предоставив максимально развернутое описание.
    Установка:
    Требуется версия Fallout 4 1.7.9.0 или выше.
    Не извлекайте содержимое файлов BS2 и не позволяйте вашему менеджеру модификаций это сделать. Если вы это сделаете, вы можете поломать свою игру. Fallout 4 создан таким образом, чтобы вместе с ESM/ESP файлами загружать BA2 архивы.
    После установки модов, вы должны соблюдать следующий порядок загрузки:
    Fallout4.esm
    [Официальные DLC]
    Unofficial Fallout 4 Patch.esp
    [Другие файлы ESM]
    [Прочие моды]
    Зеркало:
    Cloud.Mail
    Для скачивания необходима авторизация
    Скриншоты | Images:

  2. Rhiannon:

    UFO4P Fixes
    Removed the Guard Gutsy voice fix after it was determined that the robots are invisible for anyone who begins a new game and visits General Atomics Galleria with the fix in place. (Bug #24628)
    Precomb data was accidentally disabled on a cell at The Castle. (Bug #25055)
    The edit locks added by previous UFO4P versions to certain functions on WorkshopParentScript have been re-evaluated, and the locks on the following functions have been removed (Bug #24643)
    HandleActorDeath (regression of UFO4P 2.0 Bug #21899)
    ModifyResourceData, SetResourceData (regression of UFO4P 2.0 Bug #21896)
    RecalculateResourceDamage, RecalculateResourceDamageForResource (regression of UFO4P 1.0.5 Bug #21899)
    WoundActor (regression of UFO4P 2.0 Bug #21898)
    Actor Fixes
    The Protectron in Virgil’s Lab had an invalid set of script properties set on it. (Bug #24910)
    Dead guards inside Parsons State Insane Asylum were being labeled as Gunners due to an incorrect template setting. (Bug #24944)
    LvlBloodbugAmbush, LvlBloodbugInt and LvlBloodbugIntAmbush were missing a property on BloodbugScript (Bug #25148).
    Item Fixes
    Gunner Flannel Shirt and Jeans (Armor_GunnerRustic_Underarmor) was not included on the formlist for scrapping into cloth like other clothing items. (Bug #24744)
    Bourbon was using the wrong version of the put down sound for bottles. (Bug #24739)
    Antibiotics and Curie’s Health Pack were not properly flagged as ObjectTypeStimpak. (Bug #24738)
    MS10_RadioTowerNote: Property not set on the book record, resulting in an error when trying to add a map marker. Nearest logicial location based on the note’s content is the Coast Guard Pier across the river from it, so the script will now set this marker when the book is read. (Bug #24619) [NR]
    Overdue book tokens should be using the drop sound that matches the pickup sound originally assigned in another bugfix. (Bug #23123)
    Mr Handy Buzz Blades were yielding no scrap when they should return 1 aluminum. (Bug #24908)
    The control item used for the track system in the Mechanist’s Lair was not properly setting up the Arc tank bot due to incorrectly set script properties. (Bug #24678)
    The leveled list for T-45 Power Armor B (LL_Armor_Power_T45_Set_B) had 2 chest pieces and was missing the left arm. (Bug #24985)
    Laundered Denim Dress (ClothesPreWarDressBlue) and Laundered Rose Dress (ClothesPreWarDressPink) did not return any cloth when scrapped. They should return 1 piece like other similar outfits. (Bug #24969)
    Location Fixes
    Echo Lake Lumber Mill was not set with the Far Harbor world location as its parent. This could lead to incorrectly assigned radiant quests that should go to the Commonwealth instead. It may also have played a part in settlers leaving for Dalton Farm at random times. (Bug #24586)
    Dunwich Borers was not correctly flagged as part of its own location. At the same time, Hugo’s Hole nearby was mistakenly flagged as being part of the Dunwich Borers location. (Bug #24668)
    A bad navmesh section over a hole in the bridge at Mass Pike Interchange has been corrected. (Bug #24001)
    Med-Tek Research could not be properly cleared because the Glowing One on the second level was not marked as the location’s boss. (Bug #24928)
    Mesh Fixes
    The left Voltaic Frame shoulder was not displaying correctly on a Robobrain. (meshes\actors\dlc01\robot\parts\robobrain\RoboBrainConstructionLeftArmArmor_10.nif) (Bug #24742)

  3. Видео по Fallout:

  4. Видео по Fallout:

  5. Видео по Fallout:

  6. Видео по Fallout:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Мы используем cookie-файлы для наилучшего представления нашего сайта. Продолжая использовать этот сайт, вы соглашаетесь с использованием cookie-файлов.
Принять
Adblock
detector